CASE STUDY - Čerpaj teplo: Ako sme vytvorili strešný portál tepelným čerpadlám
Chceme dať tepelným čerpadlám poriadny dom s poriadnou konštrukciou. Dom, do ktorého prídu ľudia nasať informácie o tepelných čerpadlách a naučiť sa o nich čo najviac. Na konci dňa príde vytúžená konverzia v podobe zákazníka, ktorého presvedčíme na tepelné čerpadlo a následne kontaktuje jedného z partnerov. Ako to nazveme?
Cieľ je jasný - vzdelávať verejnosť o tepelných čerpadlách, vrátane toho, čo sú, ako fungujú, rôzne dostupné typy, ako získať dotáciu a kde ich kúpiť.
![Analýza](http://www.gart.sk/images/case-studies/cerpaj-teplo-ako-sme-vytvorili-stresny-portal-tepelnym-cerpadlam/Rectangle 213.png)
Ako najlepšie vystihúť tepelné čerpadlá?
Projekt začal vytvorením názvu “Čerpaj teplo” a následným rozvojom portálu ako základu projektu. Neoddeliteľnou súčasťou kampane je komunikačný a kreatívny koncept, ktorý určí smerovanie projektu a jeho komunikácie.
![Analýza](http://www.gart.sk/images/case-studies/cerpaj-teplo-ako-sme-vytvorili-stresny-portal-tepelnym-cerpadlam/cerpajteplo_V3_B.png)
Potom prišiel rad na portál. Portál, kde nájdeš všetko o tepelných čerpadlách. Ako to funguje? Aké typy existujú? Ako si vypočítam náklady? Ako získam dotáciu? Kde si viem tepelné čerpadlo kúpiť? Skrátka všetko.
![Analýza](http://www.gart.sk/images/case-studies/cerpaj-teplo-ako-sme-vytvorili-stresny-portal-tepelnym-cerpadlam/Group 859.png)
Na ďalšie vysvetlenie konceptu bolo vytvorené animované 2D video, ktoré jasne, hravo a zrozumiteľne ukazuje, ako fungujú tepelné čerpadlá. Video bolo zdielané na sociálnych sieťach spolu s ďalšími videami a príspevkami v jednotnom dizajne.
Výsledky projektu boli pozitívne a prekonali očakávania. Animované 2D video bolo veľmi úspešné s viac ako 80 000 videniami, čo demonštrovalo záujem verejnosti o informácie o tepelných čerpadlách. K úspechu projektu prispela aj propagácia na sociálnych sieťach s veľkým počtom interakcií a výrazným nárastom nových a aktívnych používateľov na webovej stránke. Tieto výsledky poukazujú na vysoký záujem o tepelné čerpadlá a efektivitu portálu vo vzdelávaní verejnosti o tejto téme. Úspech projektu dokazuje dôležitosť poskytovania presných a dostupných informácií o tepelných čerpadlách verejnosti.
![Analýza](http://www.gart.sk/images/case-studies/cerpaj-teplo-ako-sme-vytvorili-stresny-portal-tepelnym-cerpadlam/Group 862.png)
![Analýza](http://www.gart.sk/images/case-studies/cerpaj-teplo-ako-sme-vytvorili-stresny-portal-tepelnym-cerpadlam/Group 863.png)
Prečo si vybrať nás?
- Máme viac ako 20 rokov skúseností
- Využívame najmodernejšie technológie
- Máte prehľad o všetkom počas celej doby realizácie
- Profesionálny prístup a záruka najvyššej kvality
- Technická podpora aj po dokončení projektu
- Všetky služby pod jednou strechou
Naši spokojní zákazníci
![Logo Daikin](http://www.gart.sk/images/clients/daikin.png)
![Logo BMW](http://www.gart.sk/images/clients/bmw.png)
![Logo Borges](http://www.gart.sk/images/clients/borges.png)
![Logo Fujifilm](http://www.gart.sk/images/clients/fujifilm.png)
![Logo Arroz SOS](http://www.gart.sk/images/clients/arroz-sos.png)
![Logo O2 Business Services](http://www.gart.sk/images/clients/o2-business-services.png)
![Logo Volkswagen](http://www.gart.sk/images/clients/volkswagen.png)
![Logo Calvo](http://www.gart.sk/images/clients/calvo.png)
![Logo Trexima](http://www.gart.sk/images/clients/trexima.png)
![Logo Telekom](http://www.gart.sk/images/clients/telekom.png)
![Logo DHL](http://www.gart.sk/images/clients/dhl.png)
![Logo GfK](http://www.gart.sk/images/clients/gfk.png)
![Logo Rajo](http://www.gart.sk/images/clients/rajo.png)
![Logo Messer](http://www.gart.sk/images/clients/messer.png)
![Logo Koratex](http://www.gart.sk/images/clients/koratex.png)
![Logo AT&T](http://www.gart.sk/images/clients/atandt.png)